شيرين عبدالوهاب: طارق مدكور عايز يغير عنوانه من كتر العرسان اللي بتيجي لي .. نجوم و فن

أخبار الوطن

كتب نبض مصر : شاهد سخرت الفنانة شيرين عبدالوهاب من قولها «اللي عايزني يطلب إيدي من طارق مدكور» قائلة في مداخلة هاتفية مع الإعلامي يوسف الحسيني في برنامج «التاسعة»... , بعنوان شيرين عبدالوهاب: طارق مدكور عايز يغير عنوانه من كتر العرسان اللي بتيجي لي نجوم و فن نشر في الأربعاء 2022/10/05 الساعة 07:28 ص عبر موقع نبض الجديد, التفاصيل ومشاهدتها الان .

سخرت الفنانة شيرين عبدالوهاب من قولها «اللي عايزني يطلب إيدي من طارق مدكور» قائلة في مداخلة هاتفية مع الإعلامي يوسف الحسيني في برنامج «التاسعة» المذاع عبر القناة الأولى بالتليفزيون المصري، «طارق عايز يغير عنوانه من كتر العرسان اللي بتيجي لي».

كواليس أغنيتها الجديدة

شيرين عبدالوهاب كواليس أغنيتها الجديدة «المترو»، لافتة إلى أنها تأخرت، معربة عن سعادتها بهذه الأغنية التي تعتبر تجربة جديدة لها ولونا جديد من ألوان الغناء، وأثنت على فريق عمل الأغنية الجديدة التي طرحتها منذ 3 أيام قائلة: «أغنية حلوة لأن عمرو مصطفى اللي لحنها وأمير طعيمة اللي كتبها والهندسة الصوتية طارق مدكور وأنا اشتغلت مع مجموعة محترمة وفنانين كبار».

[embedded content]

أم كلثوم مبقتش أم كلثوم غير بمساعدة كل اللي كانوا حواليها

شيرين عبدالوهاب: «أنا كملت بيهم وإحنا لوحدينا منقدرش نعمل حاجة وأم كلثوم السيدة العظيمة مبقتش أم كلثوم غير بمساعدة كل اللي كانوا حواليها من ملحنين وشعراء وأدباء وأنا كمان وأي فنان ميكتملش نجاحه غير بالعناصر اللي بتكملنا ونجاحنا بيكمل ببعض».


اقرأ على الموقع الرسمي




شاهد شيرين عبدالوهاب طارق مدكور عايز

كانت هذه تفاصيل شيرين عبدالوهاب: طارق مدكور عايز يغير عنوانه من كتر العرسان اللي بتيجي لي نتمنى بان نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

و تَجْدَرُ الأشارة بأن المقال الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على أخبار الوطن ونحيطكم علما بان قام فريق التحرير في نبض الجديد بالتاكد منه وربما تم التعديل فيه وربما قد يكون تم النقل بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او المقال من مصدره الاساسي.

تابع نبض الجديد على :